De känns liiiiite bättre igen

..men bara liiite.

E ju inte redo för steg 2 längre, de känns surt, men om jag inte e redo så e jag väl inte de. Jag vill bara bli frisk nu, o börja leva mitt liv på riktigt! NU NU NU NU NU!
Har mått sjukt dåligt de senaste dagarna. kännt mej som värsta fläskberget....så hemskt att de ska behöva va såhär!!

Men som emelie sa, måste sluta kolla på kort från tiden som va som värst..
sjukt, vissa dagar ser jag bara ett benrangel på bilderna, andra dagar ser jag nåt som jag vill uppnå igen...
Oftast vill jag uppnå de, även om jag såg ut som ett benrangel... hemskt ju.
Mina ben ser jätte smala ut, måste va vinkeln på kortet....
ÅÅÅh.. så mycke tankar som flyger runt i mitt huvud hela tiden!!! orkar inte!

Sluta tänk din dumma hjärna som inte ens tänker vettiga tankar!!

De ska bli bra!

Å nästa vecka ska jag få bo på hotell.
Kan de bli bättre??? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0