Skruttig!

varför tycker man alltid så synd om sej själv när man e krasslig??
jag e en mästare på det iaf!!
Hoppas jag mår liiite bättre i morrn..e så jobbigt o ta sej ända bort till "the eating place" när det gör ont i kroppen efter varje steg man tar!!

Kunde inte sova inatt. va inte ens trött. låg vaken till kl 5!!
Låg o tänkte en massa på vikt o sånt... typ om jag kunde känna mina revben o höftben o sånt.. o de kan jag ju... men måste sluta tänka att de ska kännas ännu mera...!
Jag vill bli frisk. inte ha den här skiten..
...men..idag sa psykologen att jag e redo för steg 2 på månda nästa vecka. så på freda ska vi gå igenom allt vad det innebär.. o hur mkt "förbjudet" jag ska äta...o behålla i magen..
Läskigt!
...men bra!

Har panik över lägenheten...tänk om INGEN vill köpa den??
Vad gör jag då??
Börjar bli såååå drygt att bo i en väska nu..
Orkar inte med de nå mer....
Nån måste vilja köpa den!

Nån???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0