Dåligt minne

e så mkt jag känner att jag behöver göra nu medans jag e hemma!!
Åker iväg igen på onsdag..
Dessa saker behöver jag fixa tills dess:

*tvätta alla mina kläder (3 maskiner)
*Sy fast alla knappar på min jacka
* Boka in tid för receptförlängning
* Komma på vad de e för kläder jag behöver
* Packa väskan
* Lämna in mitt sjukintyg
* Lämna tillbaka min "jobbmobil"
* Städa undan röran jag har hunnit ställa till med min kläder :p
* Packa ner åtminstonde en kartong
* sola lite kanske, känner mej så blek o trist
* Jag får ju inte gå ut o springa eller ut o gå...så vad ska jag göra istället??

Det va nog de...

Kanske inte e så mkt egentligen.

Varför ska jag stressa upp mej så mkt heela tiden???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0